Powered By Blogger

venerdì 7 ottobre 2022

Marredheniet e Aliut me nenen e tij Hankon

 Hankua per Aliun dhe Aliu per Hankon.

Gjithe jeta e Aliut pati nje fill te panderprere ,adhurimi e dashurie,respekti e mirenjohje per nenen e tij Hankon.Lidhja e Aliut me te ishte e veçante dhe speciale.Kjo amazone e vertete pa te Aliu ato karakteristka qe do e lejonin ate te ngrihesh ne majat me te larta. Do te skaliste tek ky ate karaktere te forte e dominus qe do ta bente sundimtarin me te madh shqiptar qe nga koha e Aleksanderit te madh.Hankua tek ai shikonte ringjalljen sociale te familjes te saj,Por nuk do te ishte e lehte per te, edukimi i Aliut.Ja si pershkruan ajo ne nje episod te ndodhur ne adolishencen e hershme te Aliut,kur ky nuk ishte ne gjendje te mbante peshen e mbrojtjes te pronave te familjes qe i kishin mbetur pas vdekjes se te shoqit Veliut.Ajo i drejtohet me keto fjale: Larghu ik frikacak,ik futu ne haremin e grave ne saraje sepse eshte i vetmi zanat qe di te besh mire,me mire se ai qe te rrembesh armet per te mbrojtur familjen tende.Dhe me pas i shton keto fjale:Djali im kujto gjithmone qe ai qe sdi te mbroje pronat e veta nga ata qe ja rrembejne mire i behet.Kujto se me force arrihet pasuria,dhe sa me i forte te jesh aq me i pasur do behesh.Ishin keto fjale qe perkedhelinin sederen e Aliut ne rinine e tij.Kurse nga ana tjeter Aliu qe i pelqente te tregonte te veçanta te jetes se tij,nje dite ne bashkebisedim me Pouqueville Konsullin e Frances ne oborrin e tij i thote:Te gjitha qe kam i kam ne saj te nenes time,sepse babai im nuk me la asgje perveç nje shtepi te vogel dhe disa hektare toke.Imagjinata ime ndizej nga keshillat e nenes time,qe me dha jete dy here,ajo me beri burre dhe vezir.Ne kete pike une nuk e konsideroja me Tepelenen vendin e lindjes time si arritje,por kisha ambicje me te medhaja. Dhe une nuk imagjinoja djeter gje veç, pushtet,pasuri saraje çdo gje qe koha me ka dhuruar deri tani,dhe akoma nuk kam arritur aty ku une kam imagjinuar e mendoje,eshte shpesa ime.



Free Blogger Albert Pasho

Nessun commento:

Posta un commento

Ali Pashe Tepelena dhe qethja luftarake e flokeve.

Qethja luftarake e flokeve (Warrior head shaves), eshte nje praktike e qethjes te flokeve,qe konsiston ne qethjen dhe rruajtjen e flokeve ne...